Presenteer je bedrijf door content marketing!


Elke dag checken miljoenen mensen hun telefoon, iPad of computer om online op zoek te gaan naar content. Hoe kun je jezelf onderscheiden binnen jouw branche? Hoe krijg ik meer actieve gebruikers voor mijn website en facebookpagina? Wij helpen bedrijven in het vertellen van hun verhaal!

Wij van Goldies Online vinden het belangrijk dat content iets oplevert. Meer bezoekers, ervaringen, aanmeldingen of aankopen is het doel van content marketing. Wij weten als geen ander de juiste strategie te bepalen. Door het delen van relevantie, creatieve en unieke content kan ook jij namelijk zorgen voor meer likes, bezoekers en verkoop. Het is een kwestie van investeren, zodat klanten ook een waardevolle investering terug zullen doen!

LEES MEER OVER CONTENT MARKETING

Een actuele website is voor Google belangrijk. Een website waar regelmatig nieuwe artikelen worden geplaatst, wordt namelijk als relevanter beschouwd dan een website die niet verandert. Het schrijven van uniek content is een goede manier om je website regelmatig te verversen en daarmee hoger in de zoekresultaten te komen. Door regelmatig updates met klantenreviews, producten, video’s of dagelijkse bezigheden te delen kun je ook zorgen voor een grotere bereik wat resulteert in meer klanten. Je vangt dus 2 vliegen in een klap!

WAT IS CONTENT MARKETING

Bij content marketing staat het bieden van zinvolle informatie (content) aan jouw doelgroep centraal. Blogs zijn hier een goed voorbeeld van, maar ook video’s, infographics en handleidingen behoren tot manieren om nieuwe informatie te verspreiden.


Hier kunt met name aan denken:
Nieuws - interviews - instructievideo’s - Klantenreviews - weetjes - producten - Tips - social media - infographics - rondleiding bedrijf.

CONTENT MARKETING VOOR JOUW BEDRIJF

Om content waardevol te maken voor jouw doelgroep, is het ontzettend belangrijk om je in hen te verdiepen. We merken dat veel ondernemers er niet aan toekomen om elke week een nieuw stuk tekst te schrijven over hun bedrijf, product of diensten. We nemen dit dan ook graag voor je uit handen. Onze content specialisten verdiepen zich in jouw organisatie, doelen en doelgroep en zorgen er voor dat er regelmatig nieuwe content voor je wordt ontwikkeld. Content die ervoor zorgt dat er binding ontstaat met jouw lezers wat uiteindelijk zorgt voor meer naamsbekendheid en verkopen.

Onze pakketten

Informatie over de content pakketten en tarieven.

* Minimale contractduur 3 maanden, opzegtermijn 1 maand, facturatie per maand.

Voorbeeld:

Albert Heijn


Met goede content kun je als bedrijf wel degelijk producten verkopen en klanten werven. Het lukt Albert Heijn om miljoenen Nederlanders gerechten uit de Allerhande voor te schotelen. De Allerhande als tool om een grote doelgroep te verbinden aan het merk Albert Heijn is natuurlijk erg slim en een geslaagde manier van content marketing. Er liggen receptkaarten in de winkel, er is een app, sociale kanalen op Facebook en Youtube met honderden kookvideo’s, recepten, tips en kookinspiratie.

Wat Albert Heijn doet is fantastisch en zou jij ook op een kleinere schaal voor elkaar kunnen krijgen! Het publiceren van relevante en leuke content via sociale media, blogs of je website gaat steeds belangrijker worden om jouw doelgroep te bereiken. Weet je niet hoe je moet beginnen? We helpen je graag met goede tips en tricks. Neem met ons contact op een een vrijblijvend gesprek.



Voorbeeld:

Red Bull


Red Bull gooit het over een andere boeg. Zij hanteren als motto; 'The Bull never speaks'! Als we nu naar de homepage kijken van Red Bull zijn daar slechts 4 verwijzingen te vinden naar het product zelf. Op de website is vooral veel mooie content te vinden over diverse extreme sporten. Wat Red Bull goed doet, is dat ze de consument niet om de oren slaan met productinformatie. Ze maken gewoon hele mooie content (filmpjes) die passen bij hun doelgroep. Hierdoor ontstaat er een bepaalde waarde bij het merk. Red Bull is stoer! In alle content die ze maken, zie je op subtiele wijze de verwijzingen naar het merk. Er wordt echter nooit actief over het product gesproken.

Leuk weetje; in 2016 heeft het bedrijf meer geld verdient met content dan met de verkoop van frisdranken! Daarmee is Red Bull in feite getransformeerd naar een mediabedrijf dat toevallig ook frisdranken verkoopt. Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op en we komen vrijblijvend op de koffie!


Weten hoe we jouw content marketing aanpakken?


Vrijblijvend advies